Followers

Thursday, December 6, 2012

baik-baik aje

dayah suka bergambar,
biarpun rupa taklah cantik macam puteri raja,
tapi suka tak salah kan?kan?;)

dayah nak sangat buh gambar ma abah banyak-banyak dalam fb or blog.
tapi ma abah tak suka begambar.
ma cakap muka dah tua gambar tak cantik.
ma tau tak.....muka ma masih cantik macam awet muda.
tetap cantik.. ;)

so nye..ma je lah suka ambik gambar kami 3 beradik.haish~


ok..gambar ni bukan ma ambik..hehe
si arep yang kalau makan tak pedulik orang. dok pe lah.makang la kenyang...hee

kalau kita berdua ada yang ketiga.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ketiga
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ketiga. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hai anisa.......... ;)

semoga semuanya baik-baik je sepanjang cuti ni. :)

2 comments:

  1. orang sebelah tu khusyuk sangat
    duk makan nye :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..tau xpe kak yuu...lapar sgt kot.hehe

    ReplyDelete

Thursday, December 6, 2012

baik-baik aje

dayah suka bergambar,
biarpun rupa taklah cantik macam puteri raja,
tapi suka tak salah kan?kan?;)

dayah nak sangat buh gambar ma abah banyak-banyak dalam fb or blog.
tapi ma abah tak suka begambar.
ma cakap muka dah tua gambar tak cantik.
ma tau tak.....muka ma masih cantik macam awet muda.
tetap cantik.. ;)

so nye..ma je lah suka ambik gambar kami 3 beradik.haish~


ok..gambar ni bukan ma ambik..hehe
si arep yang kalau makan tak pedulik orang. dok pe lah.makang la kenyang...hee

kalau kita berdua ada yang ketiga.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ketiga
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ketiga. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hai anisa.......... ;)

semoga semuanya baik-baik je sepanjang cuti ni. :)

2 comments:

  1. orang sebelah tu khusyuk sangat
    duk makan nye :D

    ReplyDelete
  2. hehehe..tau xpe kak yuu...lapar sgt kot.hehe

    ReplyDelete